Pridružitev ali prijava
Sniper

Blog objava

Bilo je v četrtek zgodaj zjutraj. Z vlakom sem se odpravil po opravkih v Ljubljano. Dan pred tem sem tu na portalu klepetal s prijateljem s katerim sma se nazadnje srečala 2 leti nazaj v Mariboru. Dogovorila sma se, da se slišima, ko bom v Lj. On prihaja iz Gorenjskega konca. V Ljubljani sem se po opravljenih obveznostih odpravil peš po mestu in se ustavil na pijači, kjer sem malo posedel nato pa sem šel naprej proti Ljubljanjskemu gradu in užival v prečudovitem razgled na Ljubljano in njeno okolico.
Ura je bila že okoli pol šestih popoldan, ko sem se odpravil z gradu nazaj v mesto, kjer sem se dobil s prijateljem iz Lj na pijaci. Sicer sem ga še moral čakati kako urco in se telefon se mi je spraznil, se dobro, da je prijatelj iz Lj imel možnost kjer sem zadevico lahko nekoliko napolnil. Kmalu se je javil tudi moj gorenjski prijatelj, ki mi je napisal sms, da se že pelje iz Kranja proti Lj. Dobila naj bi se pred ljubljansko žel. postajo. Ko je prispel sem prijatelju iz LJ dejal, da grem peš do žel. postaje, pri čemer pa nisem vedel, da ta ljubljanski prijatelj, pozna tudi mojega prijatelja iz Gorenjske. Poklical ga je in predlagal da se dobimo in gremo nekam skupaj na pijačo. Res smo se dobili, se odpeljali po mestu a nikakor našli parkirnega prostora zato smo šli nekoliko ven iz centra kjer pa smo kmalu našli parkirišče in se ustavili v barčku. Zraven je bila tudi plazalna stena ter nogometno igrisce. Malo smo klepetali spili vsak svojo pijaco, nato pa sma se z prijateljem iz Gorenjske odpravila proti Kranju v hotel, kjer sva že imela rezervirano sobo. Moram povedat, da je odlicen voznik, bila sma v Kranju pri izvozu iz avtoceste v 15 minutah. Tudi jaz obožujem hitrost.

Kmalu sva bila pred hotelom avtomobil parkirama v garažo in z dvigalom grema do recepcije, urediva formalnosti in se istočasno pozanimava, kam lahko grema kaj pojest. Receptorka nama z veseljem razloži, da je v blizini hotela fast food odprt do treh zjutraj..., no pa je bil kar lepo zaprt, zato sva se vrnila po poti nazaj kjer je bil odprt lokal, in sma si narocila tople sendviče in pivo. Malo sma poklepetala pokadila nekaj cigaret, nato sma placala racun in se odpravila nazaj v hotel. Ko sva bila v najini sobi sem mu rekel, da grem pod tus pa me je vprašal če lahko gre z mano in sem mu potrdil zakaj pa ne... ze sma se slacila v kopalnici in nastavila topel tus, da nama je voda špricala po najinih golih telesih in nabreklih penisih. Počasi sma se poljubljala in se objemamala nakar sma drug drugega namilila in umivala z vodo. Nato se je pokleknil in mi začel lepo rahlo fafat mojega kurca, kot pravi profesionalec.

Obrisala sma se in se naga odpravila proti postelji, kjer sem se dal v doggy polozaj. Z jezikom mi je začel lizati anus, kar me je zelo vzburjalo, nato sem se obrnil z nogama proti njemu na hrbet in nogi dvignil v zrak, kjer je nadaljeval lepo počasi. Nato si je nataknil kondom z lubrikantom namazal zadnjicno odprtino in že je bil njegov penis v moji pohotni ritki. Menjavala sma položaje, prvo sem bil v 69 sveči, doggy staylu in se s tem da sem bil obrnjen na trebuh in na boku s pokrcenimi nogami... Ko sma koncala sma še drug drugemu fafala, nato se je dvignil na postelji s penisom nad moj obraz.. želel sem čutiti njegovo spermo zato si ga je zdrkal in me zalil po obrazu in v usta, kjer sem pogoltnil njegovo semensko tekočino. Nato sma se ulegla na postelji, se še malo poljubljala in nato sma šla na wc odtočit prej nalito pivo in si jih umit. Ko sma s tem končala sma odprla hotelsko okno in si prižgala cigaret potem pa sma se odlocila da grema spat. Vlegel sem se na posteljo on pa je dal svojo roko pod mojo glavo, sma se se malce pogovarjala nato pa zaspala. Zjutraj naju je zbudila njegova budilka, ker je moral v službo, poslovila sma se s 3 poljubi.... jaz pa sem svoj spanec podaljšal do pol 11-ih. Ob 11h je bilo treba zapustiti hotelsko sobo v kateri sma se predajala mesenim uzitkom. Medtem, ko je bil v službi sma si še pisala sms-e, in se dogovorila, da ko bom spet kaj v lj, da se boma dobila na pijači. Od hotela sem se odpravil peš proti avtobusni postaji v Kranju, od kjer sem se nato z avtobusom vrnil do Ljubljane.

Ko sem prispel sem se odpravil po cigarete in poklical kolega iz Lj, če grema nekaj pojest. Odpravila sma se nato v 8, kjer imajo res najboljse pice. Kmalu je bila ura že blizu 17h, vlak za pot domov nazaj v Mb pa sem imel ob 17.25 zato sem se moral od prijatelja posloviti. Rekel je naj ga pokličem, ko bom spet kaj v Ljubljani.. V Maribor sem prispel nekaj čez 20h in nato z avtobusom proti svojemu domu. Z lepimi spomini, kaj sem počel v Lj in Kranju..
In sem si celo rekel, da bi se mogoče prešolal v Lj kjer bi se vpisal naprej v +2 kjer bi si mogoče našel tudi delo in si ustvaril zivljenje, saj mi je Ljubljana zelo všeč.

Cook18 04.07.2015 1 2273
Komentarji
Razvrsti po:
Na stran:

Podatki o objavi
Cook18
21 let Moški
04.07.2015 (1143 dni nazaj)